Met een ‘can-do’ houding zetten we ideeën om in realiteit. Altijd in samenwerking. En met de verschillende gebruikers van de stad in gedachten.
Wat doet jouw bedrijf met duurzaamheid?
Het doel van We The City is om de stad te laten zien als een gedeeld canvas dat door ons allemaal samen gekleurd kan worden. De focus ligt op positieve (sociale) impact door middel van creativiteit en samenwerking.
In welke mate versterkt de Ceuvel jouw onderneming?
De groene omgeving zorgt voor mijn geestelijke gezondheid, net als de uitstekende verzameling mooie, inspirerende idealisten die hier werken.
Hoe zie je de toekomst van de Ceuvel voor je?
Een combinatie van Hundertwasser (de rechte lijn is goddeloos), Holzmarkt 28, Sexyland World en Salt (Oslo) met een sterke basis van De Ceuvel zelf natuurlijk.
In welke mate versterkt jouw onderneming de Ceuvel?
Ik heb verschillende evenementen georganiseerd en nieuwe concepten opgezet met mensen die ik bij De Ceuvel heb ontmoet. Deze concepten op zich helpen de doelen van De Ceuvel buiten De Ceuvel te versterken. Zo heb ik bijvoorbeeld samen met Remco Moen (Frank Lee, voorheen Heeey) de Toekomstbrigade opgezet, een brainstormconcept waaruit verschillende concepten zoals NK Tegelwippen zijn voortgekomen.