Boat 2b

The Love Boat




image

Superfan

Superfan helpt missie-gedreven merken om een fan-community te verzamelen en activeren.

Hoe maakt Superfan het verschil?

“Wij helpen merken met het creëren van community rondom hun missie. Gen Z zoekt nieuwe manieren om bij te dragen aan een betere wereld en merken zijn in de perfecte positie om ze deze rol te geven en zelf zo meer impact te maken."

Waar kunnen mensen jullie voor bellen?

“Ieder missie-gedreven merk die een community van fans wil verzamelen en activeren helpen we graag. En iedere fan van een missie-gedreven merk mag ons vertellen wat ze nodig hebben"

Waarom voel je je thuis op de Ceuvel?

"De Ceuvel is een plek waar we al jaren komen, het voelt als een tribe van mensen die allemaal bezig zijn met hetzelfde doel, maar iedereen op een unieke manier. Dat is heel motiverend."

Wat is je favoriete plek op de Ceuvel?
“De steiger achter de boten waar je ’s avonds met een biertje en in je zwembroek naar de zonsondergang kijkt is fantastisch."

Contact:
Michiel de Koning
michiel@superfan.world 
www.superfan.world


image

The Tipping Point

The Tipping Point werkt aan het versnellen van de omslag naar een wereld in balans.

Hoe maakt The Tipping Point het verschil?

Tom van de Beek: "Wij geven organisaties die blijvende positieve impact willen maken een duwtje in de rug, zodat ze de sprong in het diepe wagen: de sprong richting een duurzame samenleving. Ook starten we in ons eigen brewing lab in het oog springende projecten en impact-campagnes."

Waar kunnen mensen jullie voor bellen?

"Wil je een bijdrage leveren aan systeemverandering of ben je al bezig met het bouwen aan de nieuwe wereld, maar je loopt tegen uitdagingen aan? Heb jij een goed idee, maar weet je niet hoe je het groter kan maken? We're there for you! Inhoudelijk advies sowieso, maar ook op het gebied van communicatie en campagnes staan we ons mannetje/vrouwtje"

Waarom voel je je thuis op de Ceuvel?

Wij voelen ons thuis in out of the box denken en doen. Het liefst in een natuurlijke en circulaire setting. Op De Ceuvel zijn we dus als een vis in het water.

Wat is je favoriete plek op de Ceuvel?
"De menukaart - 100% vega/bio/local - in Café de Ceuvel is elke keer weer een feestje!"

Contact:
Tom van de Beek
info@thetippingpoint.nu
www.thetippingpoint.nu
+31 6 39896124


image

Dr. Monk

: Dr. Monk is a one-stop shop for social innovation. We research and design fresh solutions for the big issues of our time, together with our worldwide network of pioneers and visionaries. For a world that is green, beautiful and whole.

How does Dr. Monk make a difference?

We move forward each time we are able to fit new puzzle pieces together. How are themes like whales, climate change, slavery and the Black Lives Matter Movement connected? Dr. Monk was founded from the conviction that everything is one. We act on this conviction.

For what kind of things can people call you?

Our clients call us for deep insights, creative ideas and real impact. 

Why do you feel at home at De Ceuvel?

There’s a contagious vibe – everyone feels a sense of urgency and lives positively because of it.

What's your favorite aspect of De Ceuvel?

The warmth of the Ceuvel family!

Contact:

hello@drmonk.org, www.drmonk.org